Första inlägget!



Funderar på att börja blogga nu på redigt? Typ alla gör att så varför inte hänga på? Undra bara vad man ska skriva om. Jovisst fan! My life..

Första dagen på Jiro's cykel idag efter ett ganska najs vinterlov.
Vart lite sleten efter två lan den sista veckan! Skulle egentligen tagit hål i örat idag på Saxess i Älmhult men det blev inte av. Vet inte om jag ska ta det nere eller uppe i örat. Vad tror ni passar bäst?
På fredag bär det av till min hudläkare Steinar i stan. Ska tvinga han att ge mig roaccutan som är det värsta mot finnar. Det är sista utvägen och om inte det funkar vet jag inte vad jag gör. Dock har den jävla massa biverkningar typ som depressioner. Orkar fan inte med den jävla skiten mer "/.
Sen har vi det där med bloggdesigen.. Någon som kan göra någon fin header och bakgrund så kommentera eller något.

Poss



Kommentarer
Postat av: Fluffiie

Gött att du har kommit igång gubben :)

Jag tycker du tar där uppe i örat, det är nais :)

Ta hand om dig darl.

2010-01-11 @ 22:26:13
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0