28/1-10

Hey!
Har varken orkat eller haft lust att blogga den senaste tiden. Men funderar på att fixa till bloggen nu, typ be ngn som kan att fixa ngn fin bakgrung + header. Har passat på att ta lite egobilder till det ;). Ska verkligen försöka att vara mer engagerad och aktiv i bloggen nu, skriva och lägga ut bilder oftare.
Mene ah, idag är det ju torsdag och det är den sista jobbardan för mig denna veckan. Är nämnligen ledig denna fredag oxå! Planerna för denna helg är inte riktigt bestämt men alternativ finns det ju. På fredag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske åker in till stan en sväng o shoppa lite? Aja, på lördag är det fest nere i Svängsta hos Elin. Hade varit kul att åka dit o träffa alla men det är ju typ 5,5 mil dit så får se lite..
Men kommer hem sent ikväll så får se om jag orkar lägga upp bilder på det jag hade köpt på H&M. Sen imon blir det egobilder :).
Hepp nu ska jag ner o köpa frukost. Sen bär det av till jobbet.

Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0