21/1-10

Yoyo!
Sitter nu hos pappa på lunch. Har nyss varit på pedikyr ;). Haha bra ursäkt för att skippa jobbet! Men det var jättemysigt! Hon sa att jag hade väldigt fina fötter ;). Ska jobba till 18 som vanligt idag. Pappa jobbar lite senare så får sitta o vänta hos han.
Men alla mina bloggläsare, dvs fluffiie, tycker jag ska lägga ut bilder på det jag hade köpt den 17/1-10. Så gör väl det imon då ;). Men ah nu måste jag ner till jobbet igen. Måste ju visa att jag verkligen vill vara där!
Cya tonight!

Poss

Kommentarer
Postat av: Fluffiie

Hahah sen när blev jag tio pers lix :D

Och jag väntar spänt på bilderna ;)

2010-01-22 @ 16:30:46
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0