15/1-10

Tjo!
Har varit i stan hela dagen idag! Först åkte vi och lämnade typ ett bord och ett par stolar hos Eriks hjälpen, sen åkte vi till Steinar och jag fick mitt roaccutan! :D Ska äta två kapslar till frukosten. Han sa också att ca 4000 personer som hade fått roaccutan av han hade märkt resultat! Så varför skulle inte jag göra det!? Aja, gick lite på stan sen och köpte ett par jeans på Carlings för typ tusenlappen och en dagskräm på Hannas för 475:- eller nåt.. Aja det med länslaget sen då, Öster vann med 4-0 men var ändå inte helt överlägsna.
Skulle ju på födelsedagskalas hos Östman ikväll med, men tyvärr så blev Östman sjuk så det blev inget :(. Krya på dig mannen!
Det får bli lite kalas imon istället för bror och syster och deras partners kommer hem! Det är alltid lika roligt när dom kommer hem!
Sa ju att jag skulle ta en bild på örat idag men har inte hunnit och orkar verkligen inte göra det nu heller.. Men får se om jag orkar imon ;)

Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0