13/1-10

Tjofrej lingon!
Fan vad denna vecka har gått fort! Var det typ inte måndag igår? Men ah, imon har jag fått ny tid på Saxess om hål i örat, det blir där uppe ;). Frågade mamma igår med om jag fick pierca mig i ögonbrynet man inte chans inte ;D. Får väl vänta tills jag blir 18.. Fast det är dyrt som fan om man ska göra det hos en piercare, bud på att göra att själv..

Funderar på att ta traktorkörkort med! Rätt mkt plugg men det kostar ju typ billigt, 300 spänn eller nå. Ska fan köra runt i hela Sverige med lilla fyrhjulingen, eller ja, till Grimslöv iaf..

Ska ju som sagt till min hudläkare Steinar på fredag. Sitter och skriver massa frågor om huden och aknen som jag vill ha svar på.

Men måste tagga poker nu. Suddens guldjakt på PokerStars ftw ;)

Poss


Kommentarer
Postat av: Nora

Du börjar bra du ;)

2010-01-13 @ 20:22:25
URL: http://norajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0