21/2-10

Har inte pallat bloggat på ett jäkla tag nu för har inte haft ngt speciellt intressant att skriva om och inte haft lust. Detta vädret tar verkligen kål på en. Vill bara iväg till ett varmt land och steka i solen tills all snö har försvunnit. Just nu så är det väldigt rörigt här hemma. Mamma och pappa har nämligen kommit överens om att vi ska renovera halva huset så det är en del att göra nu.
Sen angående traktorkortet så har jag varit på min första lektion. nu återstår bara 2 till om det går som det ska. Vi kollade lite i papprerna om fyrhjulingen och ringde lite samtal och då fick vi veta att den inte var traktorregistrerad!? Vafan ska jag då ha traktorkort för? Aja, mamma har ju redan betalt in avgiften så lika bra att ta det. har ju nytta av teorin sen när jag ska ta körkort.
Nu har jag käkat roaccutan i 5-6 veckor. Min hud är len som en bebisrumpa, dock lite torr. Det är iofs väldigt rött och flammigt på kinderna men det är själva infektionen som tar sin tid att läka. Har räknat ut på ett ungefär att kuren ska pågå till början av sommarlovet. Så får verkligen hoppas att min hud har blivit helt läkt tills dess.

Här kommer de saker jag beställde för ett par veckor sedan..
249:-

249:-

249:-

249:-

199:-

199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0